Pravidla

Herní komnata se skládá z plošin (mnohdy spojených žebříky), na kterých jsou umístěny dominové kostičky různého zabarvení. To značí jejich speciální vlastnost.
'G.I.Ant' (dále jen mravenec) může kostičky po jedné přenášet, různě s nimi padat a do jedné z nich jedenkrát strčit. Tím způsobí řetězový pád. Když kostičky spadnou všechny, žádná se nerozbije, ukončovací je poslední a mravenec žádnou kostičku nedrží, je úkol splněn a mravenec odchází do dveří do další komnaty.

Situace ovšem není vždy tak jednoduchá. Mravenec se může zabít skokem z příliš velké výšky, mimo obrazovku, případně, když na něj spadne kostička v době, kdy do jiné strká. Také dveře k další komnatě mohou být nedostupné kvůli přerušení cesty, chybějící plošině pod nimi či zablokovaní kostičkou.
Aby situace byla ještě složitější, ubíhá vám čas, do kterého musíte komnatu vyřešit a vstoupit do dveří do další komnaty.

Pokud se vám podaří komnatu úspěšně vyřešit, uvidíte krátkou animaci, ze které si opíšete kód do další. Pokud se nezdařilo, komnata se řeší od začátku. Můžete však použít tzv. 'token', který Vám pomůže.
Herní prostředí a vzhled se průběhem hry mění a obtížnost je proměnlivá, ale celkově stoupá. Hra obsahuje celkem 100 úrovní.